מגי

מגי המלינוואה המתוקה בת 4 הגיעה אלינו ממפעל באזור התעשיה, היא עדינה מאוד ומפחדת מזרים אבל כשמכירה נותנת הרבה מאוד אהבה, מגי תשמח לבית קבוע שיעשה תיקון לתחילת חייה שכנראה היו פחות טובים.

מייקל (אוסקר)

מייקל המקסים בן שנה ושלושה חודשים, חזר אלינו מבית אחרי שהרס כלוב וכמה דברים בבית, מייקל הוא כלב מאוד חברותי שמאוד צריך אנשים לידו, מייקל הוא רועה בלגי עם הרבה אנרגיה שצריך לפרוק, בנוסף הוא אוהב מאוד להתכרבל ולהתפנק, מייקל מחכה לבית לכל החיים.

עזית

עזית המתוקה בת שנה, הגיעה אלינו מתוך הקרבות בעזה וחולצה על ידי לוחמים אלינו, עזית הייתה פצועה עם קליע בגוף ועברה ניתוח להסרת הכדור והרגל הקדמית, למרות כל מה שעברה עזית כלבה מאוד חברותית אוהבת אנשים, לעזית יש שלוש רגליים מה שלא מפריע לה להתרוצץ ולשחק.

בויקה

בויקה המהמם האסקי לבן בן 4 הגיע אלינו מבית שלא רצה אותו יותר, בויקה הוא האסקי גדול ומרשים, עם ביטחון עצמי גבוה ושמחת חיים, בויקה אוהב אנשים ופחות כלבים זכרים אחרים

לייקה

לייקה העדינה בת השלוש אומצה לפני כמעט שלוש שנים בתור גורה מהכלביה , לצערנו היא חזרה אחרי שלא הסתדרה עם התינוקת החדשה במשפחה , לייקה כלבה חששנית אך מתוקה מאוד ברגע שלומדת להכיר ולבטוח , כל חייה הייתה בבית לכן מחונכת לצרכים ולחיים בבית , ללייקה קשה להיות בכלביה והיא מחכה לבית חם ואוהב שיקח […]

ניק

ניק המתוק בן שנה , כלב גדול ועדין מאוד , חושש מזרים ואוהב לנבוח כדי להתריע , את בני הבית יאהב מאוד וישמח לבית עם גינה גדולה , ניק מסתדר עם כלבים ולא יתאים לבית עם ילדים קטנים.

לוגי

לוגי היפיוף בן שנה , כלב שמח ופעיל אוהב לשחק ולהשתובב , מסתדר עם רוב האנשים וברגע שמכיר ממש מסתדר טוב , מסתדר עם כלבים וישמח לבית עם גינה גדולה , לוגי ואחרים מחכים לכם בכלביה שלנו.

ביל

ביל בן שלוש כלב גדול עם אנרגיה בינונית , מחונך לבית מכיוון שחי בבית שנה , לצערנו ביל לא מסתדר עם ילדים ואנשים זרים לכן ימסר רק לבית שידע איך לנהל אותו נכון עם כלבים מסתדר בעיקר נקבות , את מי שהוא מכיר הוא הופך לנאמן מספר אחת ויעשה הכל למען הבעלים שלו , ביל […]

חוף

חוף השמנמנה 🙂 כבר בת 7 הייתה 3 שנים בבית וננטשה שוב כי לא הסתדרה עם הילדים , אצלנו כבר 3 וחצי שנים ועדיין מחכה לבית , חוף כלבה מתוקה ואוהבת , חששנית לאנשים זרים אבל ברגע שמכירה אוהבת ומתמסרת , תמסר לבית שקט בלי ילדים שיתן לה חום ואהבה ובית קבוע עד סוף החיים […]

ספיידר

ספיידר המתוק בן כמעט 8 ננטש מבית אחרי 6 שנים , בעל אנרגיה נמוכה ומחונך לצרכים ולבית באופן כללי. לצערנו ספיידר חזר לא מרגיש טוב עם בעייה בבלוטת התריס מה שמצריך תרופה קבועה שהוא מקבל כל יום , ספיידר ישמח גם לבית אומנה שיחזיק אותו בבית ולא בכלביה , ספיידר ואחרים מחכים לבית חם בכלביה […]

ג'וני

ג'וני המתוק בן שנתיים וחצי , ננטש מבית בגלל חוסר זמן לטפל בו , ג'וני כלב גדול מסתדר עם רוב הכלבים והאנשים , יש אנשים שמעט חושש מהם אבל כשמתרגל הוא חברותי מאוד ונוח , ג'וני חי בבית כל חייו ולכן מחונך לצרכים ומסתדר עם ילדים , לא מתאים לבית עם חתולים.

בוטן

בוטן כלב גדול בן 4 , חמוד ושמן מסתדר עם ילדים ואנשים שמכיר פחות אוהב אנשים זרים , היה בבית תקופה ויחסית מורגל , בוטן ישמח למשפחה או בעלים חדש\ה שיחנכו אותו יוציאו לו אנרגיה ויתנו לו בית עד סוף החיים.

טימון

טימון בן שנתיים גדל בבית וחזר אלינו בגלל אי התאמה לבית המאמץ , טימון חברותי מאוד למי שמכיר ואוהב , יודע להתאפק ולהשאר לבד , לא מסתדר עם כל הכלבים ואנשים זרים קצת קשים לו בהתחלה עד שלומד להכיר. טימון ימסר לבית עם ניסיון בלי ילדים קטנים עם עדיפות לבית שקט.

טוני

טוני החמוד בן שנתיים , נמצא משוטט ליד מחסום צבאי חיבתו לאנשים הצילה אותו והביאה אותו אלינו , טוני הוא כלב בעל אנרגיה נמוכה מאוד חברותי לאנשים ופחות מסתדר עם ילדים וכלבים אחרים. טוני ימסר לבית שיבין אותו יקבל אותו כמו שהוא ויתן לו בית אוהב לעד.

בלה

בלה המקסימה בת שנתיים מאוד חברותית לאנשים ומסתדרת גם עם ילדים , היא כלבה אנרגטית שצריכה להוציא מרץ כדי להיות נינוחה , בלה מורגלת לבית מכיוון שגדלה בבית במשך שנה בנוסף גם עברה תהליך של אילוף ויודעת כמה פקודות. בלה תשמח לבית חדש שיבין אותה ויתן לה את כל מה שהיא צריכה.

אפולו

אפולו רועה מעורב - תמונת גובה

אפולו היפיוף בן שנה וחצי , כלב חברותי מאוד לכלבים ואנשים מחכה לבית קבוע שיהנה ממנו ויחנך אותו , אפולו היה בבית וחלק מהדברים הוא מכיר ויודע מה שיקל על הבית החדש שלו , אפולו בעל אנרגיה בינונית ומאוד אוהב לטייל ולשחק.

בייגלה

בייגלה חום חוטם שחור - תמונת תקריב פנים

בייגלה הוא כלבלב מעורב בעל אנרגיה בינונית, חששן מסיטואציות חדשות, הוא זקוק למשפחה שתחשוף אותו לעולם הגדול בזהירות, הכלה, אהבה וסבלנות. הוא מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה, מעט חושש מאנשים אך כשמכיר מתמסר, בייגלה ישמח להיות חלק ממשפחה אוהבת שתאמץ אותו ותלמד אותו לחיות בבית. בתמורה היא תקבל המון חיוכים, חברות ואהבה.

נייט

זכר גדול בן שנתיים וחצי אנרגטי ושובב נקשר לשער בית המחסה ונמצא על ידי העובדים בבוקר, לצערנו נייט חירש כמעט לחלוטין אבל למד לתקשר בעזרת אילוף עם סימני ידיים ומכיר מגוון רחב של פקודות ברמה טובה כדי שניהול הבית והטיולים איתו יהיו יותר קלים, נייט מחכה לבית שיכיל יחנך ויבין אותו, נייט מסתדר עם כלבים […]

ג'ון

ג'ון המקסים שרפיי מעורב בן 8 שגדל בתנאים קשים והוחרם מביתו הקודם , ג'ון בעל אנרגיה בינונית נמוכה מחפש שקט ואהבה , ימסר לבית עם ניסיון בלי ילדים קטנים ועוד חיות , ג'ון ישמח גם לבית אומנה.

מאיה

רועה גרמנית מתוקה אמיתית בת 10 מאוד אוהבת אנשים ותשמח לבית מבין שיתן לה מקום קבוע סופסוף, מאיה חברותית מאוד לכלבים ומתמסרת לאנשים שמכירה, מאיה לא מתאימה לבית עם ילדים קטנים ותשמח גם לבית אומנה.

פרינס

כשמו כן הוא, פרינס הוא הנסיך של הכלביה. הוא כלב מלא אנרגיה.הוא בן כמעט 4, הוא שובב, לפעמים מותח גבולות וצריך גבולות ברורים , עבר אילוף בכלביה ויודע מספר פקודות.זקוק למשפחה עם ניסיון בגידול כלבים, כזאת שתהיה מוכנה להשקיע ולהרגיל אותו לחיים בבית.

מורדי

כלב גבוה ואצילי בן כמעט ארבע. מורדי אנרגטי חברותי ,ומסתדר עם רוב הכלבים. מורדי מאוד אוהב לשחק וישמח לבית אנרגטי שיוציא לו אנרגיה ויתן לו את מה שהוא צריך, ימסר לבית ללא ילדים קטנים וחיות אחרות

יעל

כלבה מעורבת בינונית בת כמעט 9 שגדלה בכלבייה. כלבה מתוקה שזקוקה למשפחה שמבינה אותה ומוכנה לעבוד איתה ולהכיל אותה, יעל מאוד חברותית לאנשים שהיא מכירה בעלת אנרגיה בינונית נמוכה ותשמח לבית סופסוף גם בית אומנה יהיה מצוין.

צ'סטר

צסטר אומץ כגור וחזר שהבעלים אושפזה. זה גרם לו להיות זהיר וחששן. עם אנשים שהוא אוהב הוא חמוד ושמח, אבל הוא צריך להתרגל לכל אדם חדש. צ'סטר מטייל נהדר עם רצועה צריך לעבור תהליך הסתגלות שבו יצטרכו לאמן ולעבוד איתו. לכן, הוא זקוק למשפחה סבלנית ומחנכת, .מסתדר עם רוב הכלבים עם חתולים פחות.

לינה

לינה היפהפייה הגיעה אלינו לאחר שננטשה מבית, שם גדלה קשורה בחצר. היא מסתדרת עם קומץ כלבים וכלל לא עם חתולים, אך מורגלת נהדר להליכה עם רצועה. היא זקוקה לבית מנוסה עם כלבים וללא ילדים, כזה שיהיה מוכן לעבוד איתה בסבלנות, בית שיעזור לה לבנות מחדש את האמון! לינה מתאימה רק לבן אדם עם ניסיון שמוכן […]

דילוג לתוכן